12 mars 2011

Time is flying, and soon it's here

Idag var det då lördag på riktigt, detta då med tanke på att jag hade inbillat mig att det var lördag även igår. Det har varit en vanlig, men skön lördag utan något desto större program eller program över huvudtaget. På förmiddagen hade jag en fin gäst från igår här, och så har jag också hunnit spendera tid med min ena kämppis.

Utöver det har det inte hänt mycket. Min bil kan nu konstateras hel från några småfel (söndrigt handtag, en söndrig vajer och en slarvig spegel), så nu är det besiktning på måndag som gäller. Jag har kollat film och chillat i största allmänhet. Allt för att inte stressa allt för mycket över den kommande veckans tre studentprov. 

Imorgon blir det ett möte gällande tekniken och vad som skall göras inför EC'11 efter gudstjänsten, så då får jag väl vara med och påverka lite. Skoj! Och det är nog några saker som skulle behöva fixas. Nu är det bara 40 dagar tills det drar igång! Innan det är det bara fem studentprov, en ordningsmannakurs och ett år som läggs till åldern innan det drar igång. Plus en massa annat som händer före och som skall fixas innan det också. 40 dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar