24 mars 2011

Love is the key that opens our hearts

Jag har nog inte riktigt förstått att jag skall ner till nyland imorgon, så det var lite trögt med att börja packa. Så nu har jag packat allt jag kan, och resten packas imorgon när tvätten har torkat. Det kommer att bli en så fantastisk helg!

Preliminära resultaten för historia-studentskrivningen har kommit tillbaka, och det har nästan gått över förväntan. Vi får nu se vad de nämnden i Helsingfors ännu säger om alla mina prov, men den vita mössan är i alla fall så gott som säkrad. Hoppas vi, matten har inte kommit än.

Som jag sade igår, så borde jag bli bättre på att hålla kontakt, men det måste ändå erkännas att jag inte är något vidare bra på att ta kontakt. Inte alls. Inte ens över nätet, även om det är enklare. Nå, det är ju i alla fall en utmaning jag får ta tag i. En annan utmaning är att jag nu blivit nämnd som "EC Event Manager", så nu får vi se då senare vad detta blir till. Men jag tror det blir grymt kul!

Det är väl bara att medge; jag njuter av min ledighet, och därefter så händer det inte så mycket. Imorgon blie det desto mer fart och fläng, och nog är det kul när man kryper under täcket på kvällen och inser att den morgonen när man vaknade var man ca. 420km från den plats man är på. Ännu konstigare var det förra sommaren på teamet att tre dagar och två nätter efter att man vaknat i sin egen säng somnar på en madrass ~2 500km hemifrån. Det är feelis. Fina minnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar