16 mars 2011

Just keep your eyes on heaven and know that you're not alone

Idag har jag skrivit historia. Vilket ledde till en mycket sjuk handled och även en smått svullen handled. Trevligt, men 5.5 timmar efter att jag börjat och 19 skrivna sidor senare lämnade jag in och kan med lättnadens suck lämna in provet. 5/8 skriven. En vecka till och jag är helt fri!

Förutom dagens skrivningar har jag inte gjort så mycket. Tog en kväll ledig från studentläsning och fick istället fint men aningen vilt besök av två fina vänner varav den ena jag inte sätt på länge. Väldigt intressant och trevligt. Måste göras om, och snart! Inte lika lång paus som förra gången. 

Idag var dagen då jag också tog ett steg framåt mot att få koll på min tillvaro igen. Jag har talat av mig. Rekommenderar det verkligen. För om vi inte gör det kommer det att svämma över någon gång. Jag har fortfarande inte uppnått något och läget är oförändrat, men det känns bättre. Våga erkänna att allt inte är som det ska och se du har massor med vänner runt dig som vill stötta dig och hjälpa till där de kan. 

Only time will tell, but things will be alright and dreams will come true.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar