24 april 2011

EC'11 - All in

Black and white..
Det är lite av båda. Det är väldigt synd att EC'11 nu faktiskt är slut och att man nu är fri. Inge mer mötesplanering inge mer hålla koll på läget och se till att alla möten flyter på som de ska. Jag måste ju erkänna att jag kommer att sakna det. Kort sagt; jag älskade min uppgift som "Event manager" under EC!

Men nu när det är över får man vila och sova, ta igen sig. Men inga fler möten, nylänningarna har återvänt till söder och allt är bort-roadat. Det är slut. Nu kommer vardagen emot. Men det är spännande att se hur den "nya" vardagen blir för de som fått sina liv förvandlade under EC'11. Jesus har berört många människor under den här konferensen, och vilken välsignelse det varit att få vara med och vara Hans verktyg. 

Det har varit en fantastisk helg, och jag är ytterst stolt över allt vi har uppnått. Hur bra alla har skött sina uppgifter och vilket grymt nice EC vi fick! Minnen för livet. Till extraprogrammet hörde ett 20-års jubileum där folk klädde upp sig och det ordnades en riktig fest för att fira det hela. Det dansades och dansades, så att fötterna nästan trillade av. Gud är stor och han sätter stora drömmar i oss, drömmar som han vill se bli verklighet. Jesus är livet och livet är fantastiskt!

Bilder:



















1 kommentar:

  1. Jättesnygga bilder! Är ENORMT imponerad av dig! Du har gjort (och gör) ett alldeles fantastiskt jobb! EC hade aldrig varit lika bra utan dig. Var välsignad! :D <3

    SvaraRadera