22 april 2011

So come, draw me close to You

Livet när det är på topp. Det är nu. Jag kan inte nog uttrycka mig hur glad jag känner mig när jag sitter  i bänken under mötet och ser mina vänner stå på scen och göra ett fantastiskt möte! Lovsången var fantastiskt så det bara rök om det och stämningen på topp. Sedan blev det dags för kanske en av de bästa predikningar jag någonsin hört.  

Det är magiskt, hur människor kan vara så duktiga! Jag är riktigt stolta över alla som är med och bidrar till denna konferens på något sätt, ni är fantastiska! Trött blir man däremot och man ska ha bra nerver i vissa situationer och ibland bör man snabbt ta beslut som man kanske inte tycker att hör till en själv. Men, är man "event manager" så är man, men jag trivs!

Det har varit en ganska hektisk dag med mycket på gång, och nu är man helt färdig, lite så att man nästan somnar där man står. Det har varit en grymt nice dag och jag har för det mesta njutit av den. Några utmaningar, men sådant har jag bara hört att man mår bra av. Nåja, här kommer lite bilder från idag:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar