16 april 2011

Enjoy life!

En mycket härlig dag som kanske inte började så bra men som slutade på topp! Dagen började aningen trögt innan man kom igång, och det första som stod på schemat var att traska iväg till Sion på ännu ett EC-möte innan jag skulle iväg till Botniahallen och på bokmässan. 

Sedan blev det lite artikelskrivande medan jag samtidigt lyssnade till när det var några som riggade PA:n inför EC. Underhållning på hög nivå kan jag bara säga. Sedan råkade det sig att jag skulle skjutsa en vän till busstationen, men det hela slutade med en roadtrip och några mycket trevliga timmar i Närpes. 

Min passagerare stod för bensinen och sedan fick jag följa med lite på hans arbete och vi härjade runt lite och pratade och besökte en till av hans arbetsplatser. En riktigt lyckad kväll blev det och något jag inte ångrar ens för fem sekunder! Tack för idag alla fina människor!

Dagens roadtrip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar