3 april 2011

Forever I am changed by Your love

Filmen vi lagade igår är färdig och kan ses på YouTube. Bara om ni ville veta och se vad vi pysslade på med i några timmar igår kväll. Kul hade vi i alla fall. Den är inte hollywood-klass, men vad gör det? Spontanitet på hög nivå gjorde kvällen. 

Jag fick äntligen fara till Sion idag, och jag har nog saknat det stället. Två veckor sedan senaste gången. Det går bara inte att beskriva den känsla man har när det är kring 100-personer som lovsjunger till Gud och allt man hör är trummorna medan människorna sjunger "I am because You are". Det är passion. Det är något alldeles speciellt att lovsjunga tillsammans med andra. Jag älskar den församlingen!

Idag var en sådan dag när man bara känner att "wow, livet är nog rätt så fantastiskt". Jag hoppas alla skulle få uppleva den känslan. Visst, livet är inte lätt, inte på långa vägar. Men det finns de stunderna när man faktiskt inser att det är värt det. Jag hoppas även du har de stunderna. De gör livet värt att leva. Jesus är livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar