4 april 2011

God You know what I am longing for

Sista veckan i skolan är inledd. På programmet stod ledarskap och trafikvett. Det blev en hel del repetition, men även något nytt på ledarskapssidan. Jag har ännu inte sökt vidare för nästa år, men jag har ännu fyra dagar på mig innan jag ska ha sökt. 

Jag har nu publicerat min tredje novell, och tanken och drömmen om att en dag kunna sitta med sin egen bok eller novellsamling i handen har åter väckts till liv. Vi får se vad det blir till, men nog vore det väldigt roligt. Borde bara skriva några fler noveller innan jag på riktigt börjar laga boken. Spännande. Det ska även tilläggas att man får hemskt gärna kommentera novellerna här på bloggen.

Känslor och tankar har blivit en del av min vardag, men äntligen känns det som om jag kommer någon vart och jag står inte och stampar på samma ställe längre. Har även idag fått lära mig lite om mig själv och insett några saker om mig själv. Som jag sagt förr så tycker jag ännu: människor är ytterst intressanta. Vänner är vardagens stjärnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar