2 april 2011

I'm forever keeping my angel close

Har blivit filmstjärna. Nästan. Så kan det gå om några har tråkigt en kväll och någon kläcker idéen att vi skall göra en film. Vi får se vad resultatet blir senare, vakten på stället vi filmade på var då kanske inte så glad åt vår sysselsättning, men. Kul hade vi i alla fall. 

Utöver att laga filmen med fint folk så hade jag det fina folket på besök en stund senare. Väldigt trevlig. Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller, det har varit mycket folk här, mest bara sådana som varit in och ut, men i alla fall. Ovanligt mycket. 

Jag har fastnat för färska rispiråger! Hur gott som helst! För att göra lite reklam då så kan jag rekommendera Imatras rispiråger. Mums. Så, jag är pepsi max- och rispiråg- beroende. Fantastiskt. Fast rispiråger är bättre än godis. Det är alltid något. 

Vi borde bli bättre på att uppmuntra varandra och hålla kontakten med folk. Även jag. Något litet vi ger kan vara en så stor gåva för den vi ger den åt. Ett litet frö blir ett stort träd. Det kostar inget att uppmuntra folk, men det som både en själv och den man uppmuntrar betyder så mycket. Vänner är guld värda, så ta hand om dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar