18 april 2011

He'll meet you wherever you are

Vaknade kl. 8 och förstod tydligen inte att "ledig" innebär att man får sova länge. Utöver det tycktes jag inte annars heller förstå innebörden med ordet "ledig" eftersom jag ändå idag spenderat några flera timmar åt förberedelser och pappersarbete via datorn halva dagen. ("Pappersarbete via datorn" låter ganska fint egentligen, men då är det ju inte "pappersarbete" längre.)

Utöver lite jobbande så har jag varit och handlat, sett en film, städat lite i mitt rum medan min fantastiska kämppis tagit tag i röran i köket samt en allmän städning. Kvällen har bestått av diverse diskussioner med olika människor, med allt från praktik till oro för vänner har diskuterats. Inte är det alltid så lätt. Hjärtat slår för de människor i min omgivning, och jag gör allt jag kan för att finnas där och stötta och hjälpa de jag kan och de som låter mig finnas där. 

Hör på den: Cry out to Jesus - Third day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar