19 april 2011

This is me

En 10-timmars arbetsdag som inte tog slut utan fortsatte när jag kom hem. Så går det om man inte hittar någon "av"-knapp som gör att man kan sluta tänka på allt man borde göra och förbereda. Så till sist vet jag inte hur mycket jag har jobbat idag. Men det känns som om jag uträttat en hel del idag, så det är skönt. Och här är också en länk till en sida där det står om förra fredagens bestyr.

Dagen har spendrats åt mycket tänkande och uträknande, så efter halva dagen använde jag den hjärnkapacitet jag inte har för att få allt gjort. Låter ganska omöjligt, men ärligt vet jag inte hur jag orkat fokusera och fundera igenom allt idag. Imorgon lär bli en lika intensiv dag, men med inslag av lite andra saker. Bland annat samtal med en nära vän och ett släktkalas. Imorgon ska även ljuset riggas och kanonerna putsas och riktas. Det låter farligare än det är, jag lovar.

Min sista dag som 18-åring är snart förbi och jag måste säga att det har varit ett helt fantastiskt år! Inte minst allt som jag fick vara med om förra sommaren och hur mycket jag har växt som person. Jag har uppnått mycket, jag har mött utmaningar och har växt ännu mer. Jag har fått lära känna nya fantastiska människor och jag har lärt känna mig själv bättre. Hela året har varit fantastiskt och mycket givande, och inte minst har jag lärt mig massor! Tack till alla som varit med och förgyllt detta gångna år! Nu är det nya tider på gång, och jag hoppas det kommande året blir minst lika fint som det förra.
I will always remember this

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar