11 april 2011

I can see that this is Your will for me

Den första dagen av praktikperioden är över, och jag har varit ledig. Imorgon kör vi igång klockan nio, och sedan får vi se vart resten av veckan bär. Dagen har ändå varit bra, och det känns som om man fått en hel del uträttat fast man inte gjort så mycket. 

Jag har till exempel fått klartecken för att min kolumn, och den kommer att publiceras på ÖP's hemsida. Sedan har jag också fått klartecken för att någon av mina noveller kommer att publiceras i ÖP, tidningen. Plus att jag också fått som uppdrag att skriva två artiklar, den första på bokmässan och den andra på EC. Spännande. 

Har sett flera filmer under dagens timmar och även hunnit vara på cell(/lifegrupp). Sedan är det då bara att fortsätta förbereda inför EC så gott man kan. Det kommer att bli nice! Vad som också kommer att bli spännande så är morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar