28 april 2011

I live for You and the people by my side

Dagen då jag staplade mig tillbaka till jobbet/praktiken. Det var lite smått jobbigt kan jag väl erkänna, eftersom först så var man trött och sedan visade det sig att det är planering inför nästa konferens som gäller. Och om ni frågar mig har jag fått nog av konferensplanering för åtminstone en vecka. 

Men jag tror ändå att det kommer att bli bra, plus att det kan hända att jag kommer att få fortsätta med lite liknande uppgifter som "event manager" nu framöver och på sommarkonferensen som jag gjorde på EC. Så det kommer nog att bli roligt, bara jag kommer över tröttheten från EC. 

Kvällen spenderades på en konsert och sedan lämnade jag och en vän att sitta och diskutera livet och församling i några timmar. Det var riktigt bra och givande och jag kunde än en gång konstatera det att det är en speciell känsla när folk har förtroende till en och tror på en. Jag vill leva för andra människor. 

Vem har du i ditt liv som tror på dig och stöttar dig? Och vem tror du på? Vem stöttar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar