29 april 2011

This is for You

Idag har jag tagit en snabb resa tillbaka till förra sommaren när jag och min vän och handledare under praktiken for till en ganska så nyöppnad restaurang som endast serverade balkisk mat. Alltså mat från balkan. Vi tog då förstås en av de rätter vi åt i somras i Sarajevo, och det var nog härligt. 

Resten av dagen har också varit helt okej. På kontoret idag blev det en liten storstädning och sedan packade vi 150 nyhetsbrev som skulle skickas ut. Efter jobbdagen har man inte gjort så mycket egentligen, försökt få tag på något jobb, och nu har jag kanske något på kroken, så nu får vi se vad detta leder till. 

Relationer är nog krångliga. Har idag igen fått diskutera många olika saker med många fina människor, och det är dagar som denna man inser hur välsignad man egentligen är att ha alla dessa fina människor runt sig. Har också hunnit fundera på människor som man ser upp till, och människor som man kanske skulle vilja lära känna bättre. Jag vill leva för Jesus och för andra människor. Vem lever du för?


Du är älskad för den du är, och det finns människor runt dig som vill lyssna vad du har på hjärtat. Jag är bara en av dem. 

I live for You. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar