1 april 2011

There's always hope

Den lediga dagen. Eller, den var ledig, men jag valde att skriva en omtent på förmiddagen i alla fall. Mat i skolan med fint sällskap innan man for hem och kastade ett getöga i den mapp med det vi ska läsa till ordningsmanna-kursens tent. Det var inte så lite det kan jag säga. 

Eftermiddagen och tidiga kvällen spenderades genom att åka och handla lite, reda upp i rummet och kolla det senaste som hänt i världen och bland vännerna. Med andra ord, Aftonbladet och Facebook. En film hann jag också med, vilket inte var så ovanligt. Kan väl medge att det i snitt är minst en film/dag. 

Den senare delen av kvällen och in på natten så bestod av först gäst(er) och sedan ut en sväng. Blev först bjuden på mat, sedan och lyssna på lite live-musik innan vi tog en liten road-tripp med fina människor och väldigt fin stämning! En mycket lyckad kväll med nostalgi, fint sällskap, lite för mycket wunderbaum, feelismusik och diskussioner. Skrattat har jag också gjort. Massor. 

Dagens: Vi ser på en film och under en scen visas ett fint stående bord varpå S utbrister: "oj, såntdä sko no vara jättekul ti fara på! ..va heter de? buffé? Samtidigt zoomas bilden ut varpå jag inser: "ööm, nää, de e ingen buffé, de e en begravning".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar