21 april 2011

Into the darkness You shine

EC'11 - All in! har dragit igång ordentligt! Det första mötet under konferensen drog över 200 ungdomar till Sion och stämningen var på topp! Under mötet var det röjig lovsång och en fantastisk undervisning. Jag saknade ändå en del personer som jag skulle ha velat ha där med mig, och det är nog lite sorgligt när man vet att de inte kommer att komma. 

Idag har jag haft en ungefär 14 timmars arbetsdag, egentligen 16 timmar, men jag var borta på en lite längre lunch på eftermiddagen. Så, stundvis har det varit en ganska hektisk dag, medan det andra stunder inte varit så mycket. Jag har fått många fina lovord för det arbete jag gör, och det värmer nog. Det känns skönt att det finns människor som faktiskt ser det man gör också. 

Bilder från första mötet (fotografer: jag och Julia L):

Fotograf: Julia L
Fotograf: Julia L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar