20 april 2011

This time was made for us

Jag försöker lära mig min nya dator hur den fungerar. Försöker dessutom ignorera det faktum att det är en PC. Så det är bara att säga: en PC är väldigt annorlunda från en MAC. Men, det är min dator, så jag ska vara nöjd.

För den som kanske inte vet så fyllde jag 19 idag, därefter datorn. Annars har det egentligen inte varit en så värst speciell dag, jobbat med att ställa i ordningn inför konferensen som drar igång imorgon och sedan for jag en sväng hem-hem för att fira födelsedagen med halva släkten.

Senare på kvällen blev det en sväng via Sion för att kolla läget tills imorgon, och sedan så blev det bönenatt hos mig i en/två timmar. Som en summering av dagen så har den varit, egentligen väldigt bra, men ändå som en helt vanlig dag, bortsätt från släktkalaset och datorn då men.

Dagens konstaterande: De människor jag fått lära känna och får dela livet med är helt fantastiska! Och imorgon kör vi på riktigt! Torsdag kl 19 kör första mötet igång, hoppas vi ses där!

Tårtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar