30 april 2011

Let your presence come and saturate me now

Ja, jag är vaken ännu, och klockan har just passerat 5 på morgonen. Det har varit en lång dag, så lång att den inte rymdes in på en "vanlig dag" på 24 timmar utan fick lov att låna 5 timmar av följande dag. Så kan det gå. 

Seriöst, det borde vara straffbart att vara så mätt som jag är nu, men egentligen är det straff nog att känna såhär, övermätt och smått illamående. Ugh. Jag och min vän har alltså haft kalas idag, jag som inte tänkte ha något, men nu är jag nog glad att vi ordnade ett i alla fall. 

Dagen har bestått av tentskrivning, packande, handlande, förberedande, ledarsamling och sen "37-års knytkalas". Vi fyllde 37 år tillsammans körde knytkalas-stuk. Men något gick fel längs vägen för det var som om vi hade mer snacks efter kalaset än före. Urk på burk. 

Har tyvärr inga bilder, men jag kan säga så mycket att det har varit en fantastisk och lång kväll tillsammans med grymt fina människor. Alla gäster var egentligen ute redan kl 1, men efter det städade vi lite och sedan var vi så slut att vi bara låg och vilade och diskuterade en hel del intressanta saker. 

 Det finns fler än du tror som står bakom dig och hejar på dig. Fler människor än du tror älskar dig för den du är!

Veckans låt: Like a Fire - Planetshakers, lyssna på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar