1 maj 2011

It's all about family and where we belong

Dagen då min mor oroade sig över mina sömn-vanor. Dagen då jag tillsammans med församlingen hade picnic i hovrättsparken. Dagen då man för första gången kunde njuta av vårvärmen som börjar gå över till en sommarvärme. Jag tyckte det var väldigt roligt att få umgås med en del av församlingen utanför kyrkan och bara njuta av gemenskapen. Mera sådant. 

I love my church!













Utöver det har det inte hänt så mycket idag. Jag älskar människorna i min församling, och jag funderar väldigt mycket på framtiden. Dels skulle jag seriöst behöva komma underfund med sommaren, eller, jag ska vara i Vasa, men jag skulle behöva ett jobb. Sedan vad jag gör till hösten vet jag inte, jag vet några saker jag skulle vilja, men de sakerna river mig itu. Jag kan inte vara på flera olika ställen samtidigt. 

Tack och lov att man har fantastiska vänner runt sig som stöttar en och tror på en. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar