13 april 2011

Those arms are for you

Andra praktikdagen avklarad, och efter allt tänkande och planerande var man ganska slut i huvudet när man kom hem. Märktes till exempel om jag började fundera om strömsladden till mikron var i när den redan var igång och brummade svagt. 

Efter jobbet var jag hem en sväng innan jag for ut på stan och spenderade lite av de presentkort jag fått i julklapp på nya tröjor. Det börjar vara ett tag sedan man skaffat något nytt klädesplagg. Sedan blev det också en vårjacka och lite rispiråger. 

Imorgon ska jag iväg och jobba igen från morgonen, men annars är dagen rätt så öppen. Ska få planera det jag skal dela på fredag imorgon också. Annars så kommer det att planeras och gå igenom en del inför EasterConference inom mediaområdet. Nu är det åtta dagar kvar innan det smäller och en hel del saker att göra ännu. Fast, jag står fast vid att det kommer att bli fantastiskt, speciellt "the grand finale"!

Det som jag kom på idag när vi bad i början av dagen var att idag är det precis ett år sedan jag bestämde mig för att åka på SummerChallenge förra sommaren. Det beslutet är något jag aldrig kommer att ångra och jag kommer alltid bära med mig alla minnen, upplevelser och framför allt människorna!

En famn att vila i vore inte dumt. Det är dagens konstaterande, ett nytt konstaterande är det inte heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar