6 april 2011

You'll be here in my heart, always

Fick idag vår första läxa på ungefär två månader. En annorlunda läxa dessutom. Vi fick som uppgift att leta fram en saga och sedan illustrera den och memorera den. Jag då med min icke-befintliga konstnärliga förmåga blev kanske inte så inspirerad, men den är gjord i alla fall.

Har inte så mycket att säga idag. Jag vet fortfarande inte hur min sommar kommer att bli, men åtminstone kommer min praktik-tid att spikas nu inom någon dag. Jag får med andra ord veta hur nästa vecka kommer att se ut och förhoppningsvis så även EC-veckan, samt hur länge jag kommer att vara på min praktik. Sedan var det problemet med jobb till sommaren. 

Funderar på nya tider. Förändringens vind blåser nu som bäst och jag gillade starkt pastorns kommentar på min FB status igår gällande mina ansökningar: "Du har fullständig frihet att söka precis vart du vill, så länge du blir kvar hos oss i Vasa ;)" Hur fint är inte det? Fint att veta också att det finns folk som uppskattar det man gör. Så, förändringens vind alltså, varför inte vara lite radikal och klippa bort lite på  halva längden av håret?

Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar