2 maj 2011

Come like a wind and sweep throught this place

Måndagar har blivit lite som "den extra lediga dagen". Jag var ledig idag igen. Har idag arbetat lite på min dator för att komma underfund med hur den fungerar och få den lite mer som min egen och hur jag vill ha den. 

Som en blixt från klarblå himmel har jag mitt i allt en arbetsintervju imorgon, så vi får se nu vad det blir till. Borde imorgon också kolla upp två jobb-möjligheter innan för att se var jag står i hela sommar-frågan. Spännande.

Har inte så mycket att tillägga idag, bara att Gud faktiskt kan svara skrämmande snabbt ibland på böner. Som att jag sa att innan denna vecka är slut ska sommaren vara ordnad, och inte mindre än en timme senare har jag en jobbintervju inprickad i kalendern. Gud är god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar