14 juni 2011

With all I am

Jag har nu kommit mig för att skriva det som någon frågade efter här tidigare. Nämligen hur jag blev frälst och hur mina föräldrar reagerade. Den finns nu till höger under "sidor", eller här. Jag måste säga att i det ögonblicket när jag insåg att jag inte var ensam var ett mycket speciellt ögonblick. Ett ögonblick av ren kärlek. 

Ni får gärna kommentera, tyvärr går det inte att kommentera direkt på sidan, men ni kan sätta det under ett av mina blogginlägg om ni vill kommentera eller fråga något. Dagen i övrigt har varit rätt så skön; den har varit lugn. Inge stress på jobbet och kvällen har jag bara spenderat hemma. Visst, jag har städat en del, men det är behövligt det ibland också.

Fick en mycket fin present till studenten som jag tänkte beskriva. Själva paketet var en ny sorts "kismet", en liten choklad, kanelstång, ett hjärta och ett band som höll ihop paketet, och så här stod det:

Innehållet: Något nytt är på gång i ditt liv. Våga
pröva på något nytt och spännande.
Varsågod, livet är ditt. 

Mintchokon: Livet är fyllt av små höjdpunkter,
låt dig överraskas. Gång på gång.

Kanel: Doftar gott, länge  och hem. Kom
ihåg varifrån du kommer och vem 
du är. Människor omkring dig finns här
för dig, alltid. Du är alltid välkommen hem. 

Hjärtat: Du är älskad, du är älskvärd. Glöm inte det.

Band: Våga komma nära människor, knyt tajta
relationer. People aremore important than tings. 














Idag vill jag verkligen att ni ska ta hand om era vänner. Fråga dem hur de egentligen måg, visa att ni bryr er. För just nu är det många vänner jag tänker på och samtidigt önskar jag att jag kunde vara där med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar