16 juni 2011

Life is all about living it, are you living yours?

Språkbad: Läsa en bok på engelska. Ditt modersmål är svenska. Den som ringer talar finska och förklarar sitt ärende då på finska. Du tänker på svenska vart du ska föra vidare hans ärende. Berättar för honom på finska vart du förenar honom. Återgår senare till din bok på engelska. Osv.

Det är min vardag i sommar. Inte konstig att man är lite konstig när man kommer hem. Så då är det skönt att mest bara ta det lugnt när man är hemma igen. Eller, jag har funderat och planerat lite inför sommarkonferensen och fixat lite.

Till sist så blev det korvkrillning, roadtrip/sightseeing i solf på kvällen/natten. Med tillhörande diskussioner förstås. Så, dagens blev: Don't mess with the goat".

Jag lever mitt liv, och jag stortrivs där jag är just nu. Detta är där jag ska vara just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar