18 juni 2011

You have to reach out for the hand that offers you help

Har spenderat största delen av dagen i Oravais på utomhusteatern där. Fint sällskap var det, nya människor och talkoarbete. Jag har målat x antal kvadratmeter golv idag. Jag har haft väldigt roligt och fått spendera en hel dag utomhus. Som bonus fick man se någon liten repetition också. 

Jag har aldrig riktigt varit en morgonmänniska. Idag var jag tvungen att stiga upp någorlunda tidigt för att åka till Oravais, och idag på dagen fick jag veta att jag ska på ett planeringsmöte i morgon bitti. Jag har inget emot det, utan ser faktiskt fram emot planeringen. Det är bara det att det är kl 9 på morgonen.

En diskussions-roadtrip jag hade med en vän tidigare i veckan

Oravais
Oravais

Vi målade det gröna golvet från blått till grönt

Oravais

Fixade demonstrationsskyltar..

...och såg lite repetition..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar