26 juli 2011

The gift of giving your time

Resten av arbetsveckan smått fullspäckad med program, och det tackar jag inte nej till speciellt när det innebär att man får träffa fina vänner. Sedan ska jag även försöka få in en telefon-"dejt" här snart. Och förstås chatta med vänner som befinner sig lite väl långt borta för att ta en kaffe på stan när man känner för det. 


Imorgon efter jobbet blir det kaffe med en av mina lifeledare innan det bär av hemåt för att gå på middag med två av mina vänner på gästgiveriet. På torsdag efter jobbet åker jag först för att se på en lägenhet innan jag senare åker en sväng till Sion på ledarträff innan det blir filmkväll. 

Fredag igen är lite öppen, men åtminstone efter jobbet blir det kaffe-"dejt" med en av mina vänner som annars bor i Helsingfors men är i Vasa över sommaren. Helgen är fortfarande i stort sätt öppen, och jag kommer att njuta av den fullt ut, samtidigt som jag ska tända en hel del ljus på fredagen för det som hände i Norge förra fredagen. 

Jag hoppas, jag tror, och jag vet att allt kommer att ordna sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar