16 augusti 2011

Good morning!

Jag vet inte, men min vana att skriva blogginlägg på kvällarna innan jag somnar tycks inte gå så bra just nu. Inte de senaste dagarna i alla fall. Jag antar att jag varit allt för trött när jag kommit hem den senaste tiden; förutom i förrgår. Och eftersom jag nu befinner mig på jobbet blir det inga bilder danna gång heller.

Men jag tror ni klarar er. Inte bara tror; jag vet. Fast jag måste hålla med om att det blir smått tråkigt utan bilder, för sist jag kollade säger en bild mer en tusen ord? Hah, det är väl därför en del inlägg har en tendens att bli så långa? Vad vet jag? Dagens långa inlägg skyller jag i alla fall på frånvaron av en bild som kan säga mer än tusen ord.

När man jobbar i en växel och är så där passligt hes så är det inte roligt att svara i telefon. Speciellt inte på morgonen eftersom alla måste tro att jag är yrvaken. Smickrande. Men jag är ju bara hes! Inte är det väl mitt fel att man låter lika när man är hes och yrvaken.

Igår blev det i alla fall både vilt och sent. Kom inte hem förrän efter tolv, men spenderade kvällen med mycket fina människor. Lite flipp, havre, besök till lägenheten och socker. Det är väl en fin beskrivning på dagen? Jag vet, den säger inte mycket, så egentligen är det väl inte så bra beskrivning, men ändå.

En fin dag var det igår i alla fall, och det ska det bli idag också. Vi ska köpa färg till köket idag, och så ska jag förhoppningsvis träffa mycket fina människor! Ha en fin dag folket! Eller ja, jag märkte att det är många som börjar skolan idag (den stora förändringen i mängd människor som rör sig ute på gatorna där före åtta när jag kör till jobbet), fast jag tror nog alla kan ha en bra dag för det!

Allt är ju vad man gör det till. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar