16 september 2011

He fell at my feet

Ni borde ha sett mig idag. Eller så inte. Men det är inte ofta jag engagerar mig på riktigt i olika "teman". Som idag när det var sport-tema på SuperFridayChurch. Det hela slutade med att jag och Sannah kom till sion på rullskridskor. Det händer inte ofta kan jag säga. Det händer typ aldrig. 

Jag fick till och med Solis att trilla av stolen när han kiknade av skratt under kvällens SFC. Frågan var då om man skulle ta det negativt eller positivt? Fast lite kul var det ju nog. Och annars också en sjukt bra SFC gång! Ah, jag gillar starkt!

I övrigt har större delen av dagen spenderats med Sannah. Först mat på min gamla skola. Loppisrunda. Smått galna planer för kvällen, hämtning av en byrå, middag på stan och sedan smått flipp när vi testade vår fina idé (rullskridskor) i lägenheten. 

En fantastisk dag. Och sedan har vi ju fått besök av en Åbo-bo och f.d "sambo", inte illa. Jag önskar att jag hade bilder att dela med mig av, men det har jag tyvärr inte. Så de som inte var där idag så missade det hela. Det kommer inte att hända igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar