1 september 2011

Forgot something? -No, I don't think so..?

Aktiv studerande? Javisst! Fast, bara då jag orkar. Första riktiga kursen inledd och jag har nästan fixat min första deadline. Som är om en vecka och en dag. Men jag är klar med den. Bara resten kvar då. Det kommer att ta si en sådär fem år, så jag antar vi återkommer då?

Livet rullar vidare och med allt nytt som är på gång villade jag bort mig själv. Men idag insåg jag att det är torsdag. Smart nog kom jag också på att det är fredag imorgon. Logiskt. Det jag hade glömt bort är att det är meningen att jag ska upp på scen under SFC (SuperFridayChurch) imorgon kväll i ett försök att värva lite folk till media. 

I Sion kl 19. Välkomna!
Det känner på mig att det kommer att bli en fantastisk dag imorgon! Hoppas din dag blir helt fantastisk också och kom ihåg: allt är vad du gör det till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar