2 september 2011

I have a dream

Jag kan bra vänja mig med detta; åkte till skolan tills kl 9 och kom hem igen kl 11. Inte mig emot. Nog för att man får ganska mycket fritid. Fast om någon vecka kommer det inte längre att vara ett problem. Då kommer fritiden antagligen vara en bristvara. 

Så, eftermiddagen gick åt att än en gång försöka ordna upp i rummet och denna gång lyckades jag faktiskt ganska bra. Om jag får säga så själv. Det är skönt att se att alla de andra rummen börjar fyllas med liv och saker istället för att nu ha stått i princip tomma i två/tre veckor. 

Kvällen spenderades i Sion på SFC - en mycket fin kväll med ännu finare människor. Ibland kan man inte annat än att vara stolt över vad ens vänner åstadkommer. Idag var vi väl mellan 80-90 ungdomar och unga vuxna och vi fick höra till ett budskap om drömmar. 

Våga drömma. Dröm stort. Tro på dig själv och din dröm. Släpp aldrig taget om din dröm. Lev drömmen! Dröm inte hela livet utan att uppfylla din dröm - ta ett steg framåt, lev din dröm och låt nya drömmar vakna till liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar