14 september 2011

This time, my time; is for You

Spenderade fyra hela timmar i skolan idag. Varav två av dem var under lunchen. Gilla. Borde hitta på något med min nyfunna frihet som detta med universitetsstudier innebär. Har annars införskaffat mina två första halarmärken idag. Det var bara det där med själva halaren då också. 

Lunchen spenderades åt visioner, planering och planer för hösten. Ska väl inte säga mer än så, men det är grymt spännande att få kanske få vara med och jobba på denna satsning, och grymt kul att bolla lite tankar under de två lunchtimmarna med Julia idag. Vi tittar och ser. 

Senare blev det loppis med min mor och därefter middag. Efter middagen rörde jag mig till den andra Julia. Det blev chill, intressanta diskussioner, en feel-good-film och lite fler diskussioner. Bland annat församling, relationer till andra människor och mycket mer. Tack för ikväll! Det gör vi om!

För att sätta ett ord på min dag: inspirerande.
Jag vill vara med och bygga församling. Det är vad jag vill göra med min tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar