13 september 2011

You know the depth of my heart

Jag har lånat mina första kursböcker från Tritonia. Den ena fanns endast som nattlån, så jag tog den för att kunna skaffa mig en liten uppfattning om den i alla fall. Nu förstår jag  varför det kallas för "nattlån". Det blir sent innan man kommer i säng! Och som grädden på moset hör man hur grannen ovanför stiger upp just som jag går och lägger mig. Väckning om fyra timmar!

Börjar så smått bli van att röra mig i ÅA (Academill). Det känns inte helt främmande längre. Innan jag åkte till skolan idag åkte jag till Tritonia och sedan ut på byrå-jakt. Byrån ska till vår hall. Efter väldigt många om-och-men hittade jag en. Då fanns den förstås inte i lager, men då hade jag så leidon att jag beställde den. 

Eftermiddagen och kvällen har bestått av läsning av kursmaterial, café med farsan, bråk med MinPlan, tid med Sannah så som det brukar vara (med varsin dator) och att lyssna på regnet som smattrat konstant mot fönsterplåten.

Som en nästan vanlig kväll med Sannah (ingen film idag)
Idag har jag skrattat som jag inte skrattat på länge. Det var fint. Gud är stor, han vet mitt hjärtas önskningar. Gud svarar på bön! Inga ord kan beskriva den glädje jag känner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar