25 oktober 2011

Challenges

Ibland bara älskar jag att vara mediaansvarig! Hör hur sarkasmen flödar och samtidigt se problemen hopa sig inför fredagen. Problem som måste få en lösning, och den lösningen är inte enkel. Den kan inte vara, för jag har inte hittat den än.

Okej, tänk dig scenariot; du är mediaansvarig och ansvarar för att se till att det finns en mediaskötare till varje möte. Nu ska ni ha möte på fredag kväll och snart inser du att ingen i din "personal" är ledig. Två är med i lovsången, en är i Kuopio, en är på läger och en är på skolning. Själv är du också fast på en föreläsning tills kl 20:15. Vad gör du?

Svar: Jag löser problemet. Hur? Väldigt bra fråga.

Den nöten måste jag knäcka imorgon. Vad ska du göra imorgon? 

En fin utmaning, och jag älskar faktiskt min uppgift som mediaansvarig, den känns bara lite tung just nu. Plus att min uppgift som eventmanager kommer med en liten extra utmaning nu i helgen också. Plötsligt inser jag att den tomma veckan kanske inte är så tom längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar