24 oktober 2011

Christmas will be here sooner than we think

Efter några dagars flyt på bild-fronten tog det stop. Så även programmet. Jag finner mig återigen mitt i en tom kalendervecka. Har kanske en tredagars kurs i slutet av veckan, men jag har inte hört något om den än, så vi får se. 

Har faktiskt träffat några av mina klasskamrater för att finslipa vårt grupparbete idag innan jag åkte och träffade Sannah igen efter nästan en vecka sen sist. Sedan har jag tagit på mig ett projekt det kommande året; jag ska få läst igenom hela bibeln innan nästa höst då det blir Hillsong Conference i Stockholm. Inte bara NT och "lite-här-och-där"-läsande som jag annars brukar. Nu ska den läsas igenom ordentligt!

Jag har ju tid nu också att läsa lite extra. Snart är oktober slut, och om två månader är det julafton. Kanske dags att börja fundera på julklappar. Dags att börja veta om man ska jobba över nyår, och snart är det dags att på riktigt börja planera EC. Wohoo! Men just nu är det mitt projekt, församlingen, vännerna och studierna som gäller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar