26 oktober 2011

This is my life, and I'm loving it

Dagen då vi i lägenheten kom på att det var dags för lite ommöblering. Så nu står två av sovrummen ommöblerade medan det sista står orört eftersom dess invånade befinner sig i Afrika ännu lite mindre än två månader. 

Ett rymligare och öppnare resultat för båda rummen, och vi är nog mycket nöjda båda två. Ska kanske ta något foto av rummen här snart. Tyvärr har jag inga före- och efter- bilder, men. Imorgon ska vi kanske ta oss an vardagsrummet och köket. Där kommer det väl endast att ske någon mindre förändring. 

Har nått lite framsteg i mitt problem-lösande. Nu är det bara att titta och se hur allt löser sig och hoppas på bästa sätt. I övrigt imorgon händer det en hel del. Jag ska springa en del ärenden och fixa lite saker innan jag för en gångs skull faktiskt åker till skolan på en föreläsning. 

En liten bildserie från sommaren bara för att jag har det privilegium att känna så fina och fantastiska människor och få arbeta i en så fantastisk församling. Tacksam!

Kim, den man sällan ser men som alltid får en att skratta

Jag och finaste syrran

Jobb på bästa sommarkonferensen med den mest fantastiska församlingen

Hanna, vildaste nylänningen någonsin! 

Knasigaste kombinationen
Emilia, finaste nylänningen och en riktig syster

Solis, den man alltid argumenterar med men många fina diskussioner också

Sannah, en av de bästa! Långt mer älskad än hon tror är hon också

ML, vildingen i Afrika som saknas enormt här hemma!

Josefin, knasigaste och roligaste sambon

Jag, mitt i detta fantastiska äventyr vi kallar "livet"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar