27 oktober 2011

Suddenly, it happens

Dagen av en del effektivitet. Jag har varit och hämtat min blåa halare från universitetet. Jag hängde den på en krok i rummet, men nu efteråt vet jag inte om det var en så bra idé eftersom den skrämde mig när jag kom hem från skolan idag. 

Ja, ni läste rätt - jag har varit i skolan idag. Hela tre timmar. Som någon kommenterade "Det måste vara en ovanlig upplevelse för dig..". Jag har börjat mina biämnes-studier, och jag måste säga att det är väldigt intressant. Mitt biämne är indelat i fem olika delar, just nu är det "Ungdomar och etnicitet"

Jag har varit till polisen efter mitt riktiga körkort. Köpt huvudvärkstabletter (vilket i sig gav huvudvärk när man såg priset), ätit lunch/middag på stan med min "sambo" och köpt lite halarmärken i form av bokstäver så jag får sy mitt namn på halaren. 


Kvällen spenderades som sagt i skolan (mellan 5 och 8) innan jag var en vända till Kvevlax efter Sannah och chillade lite med henne innan det var dags att säga godnatt. Imorgon blir det spännande och en mycket fin dag tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar