24 november 2011

Appreciate what you have

Torsdag och sista föreläsningen innan helgen och så var det också sista föreläsningen på en vecka. Bara en tre/fyra grupparbeten att göra under den tiden. Så en del att göra har jag väl, och vår danska. Och förstås julpyntadet, julbakning och julstämning!

Efter skolan idag åkte jag hem-hem och hälsade på, åt mat och sedan åkte jag till min gamla församling och hjälpte till att hålla juniorkväll. Därefter hem-hem via efter julpynt och granen innan jag återvände inåt stan. 

Ikväll har det vari städning och några timmars körande runt i stan med gourmékocken (specialité: soppa) och diskuterat och argumenterat; precis som vanligt. Fina timmar. Nu inleder jag lilla juls-helgen och ser fram emot en ledig vecka! Relativt ledig i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar