23 november 2011

Love the way things were, and the way they are

En rätt så full dag visade det sig. Som om jag haft en helt vanlig dag, som förr i tiden då man hade program hela dagarna och kvällarna lediga. Inte hela dygnet ledigt eller någon timme här och där då man är upptagen. 

Idag har jag upplevt svunna tider, eller snarare en liten glimt av min vardag förra våren då jag varit i Sion på förmiddagen. Skönt att börja dagen med att be tillsammans med andra, och sedan fick jag sitta med en stund till medan de diskuterade och planerade. 

Ända tills klockan började närma sig lunch då jag åkte iväg till skolan för att först ordna ett grupparbete, åt lunch med några klasskompisar och sedan en tretimmars föreläsning innan jag äntligen fick åka och byta till vinterdäck på bilen. Så, nu får snön komma på riktigt!

Just det, och tack din arma solstråle för den fina komplimangen i förra inlägget. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar