25 november 2011

He will light the way, He will lead us home!

Lillajuls-helgen är här och jag har spenderat kvällen utklädd till indian. Så, var kommer detta att sluta? Mommo i tisdags och indian idag. Bild från dagens utstyrsel kommer senare. 

I övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Sprungit ett varv på loppis med två vänner i jakt efter utstyrsel till ikväll. Köpt fingerfärg och målat stridsmålningar i ansiktet. En fin kväll med SFC utan någon uppgift alls. Än har jag ingen uppgift till söndagen, men är "dejour" ifall min "kollega" och vän är sjuk ännu på söndag. 

Imorgon är det mycket som händer; vi ska åka och handla så att vårt kylskåp inte längre gapar så tomt, vi ska städa, fixa och pynta lägenheten, jag ska till Solf och fira lite lillajul och sedan blir det att åka tillbaka in till stan och ta emot vår danska som är här om mindre än ett dygn. Spännande. 

Trots alla utmaningar och motgångar som livet erbjuder en ibland så skulle jag aldrig välja en annan väg! Jag ♥ Livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar