16 december 2011

I Heart Christmas

Var uppe hela halva natten tills idag för att läsa på tenten jag hade idag. Till på köpet så försov jag mig i morse, men jag hann ändå med 3 minuter till godo till tenten. Skrev tenten och tror väl att jag kom igenom den. Det skulle vara skönt. 

Åkte hem-hem och lagade mat åt syrran och gjorde mig klar inför kvällen som spenderades i Sion på IHeartChristmas. Årets SFC-julfest! Galet! Det har varit en helt fantastisk kväll där jag också fått vara med och agera tomtemor i början av programmet. 

Från när de lussade i skolan, (ÅA)
Från igår kväll, en australieska, en britt och en finlandssvensk
Från ikväll, IHeartChristmas

Jag och Katri från ikväll. 

Nu gonatt! Väckning om någon enstaka timme, två? för att föra vår danska till flygplatsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar