24 mars 2012

God is good!

Gårdagen kan summeras med ett enda ord: kryckfri! Första dagen helt utan kryckor, plus att jag då också rört mig utanför lägenheten flera varv. Nice! God is good!

Igår har jag hunnit vara på kaffe på tritonia med två finska typer och några svenska från min finska-kurs. Det ingår i kursen att vi skulle träffas och tala finska med dem och de skulle tala svenska med oss. Helt intressant och vi hade faktiskt ganska roligt också. 

Sedan har jag varit och handlat samt ätit med bästa Sannah innan vi for hem för att ha Life. En mycket trevlig Life-träff blev det och sedan fortsatte vi kvällen i Sion på SFC. Ett bra SFC också. Allt detta utan kryckor. Det är ju nästan så att man blir lite euforisk. Bara den där arma muskelknuten kvar att reda upp. 

Idag får vi se vart vinden blåser och vad som händer. Mycket kan hända!

EC12 Countdown: 12 dagar, 6 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar