13 mars 2012

Flying start on the home stretch

Är trött till tusen efter en dag i skolarbetenas tecken. Men två mycket fina pauser har jag haft idag: först kaffe med en vän på 1h+kök och sedan Life-träff med mina finaste tjejer! Sådant gör att man orkar skriva klart de deadlines man har och även klarar dem. Deadline 3/3 - done!

Jag bara älskar mina life-tjejer! De är så fina och roliga. Så vi har skrattat idag och så har vi där emellan diskuterat allt möjligt och delat livet med varandra. Allt det och med Jesus i centrum. Det är så fint! Love !

Idag har jag också hoppat på en till kurs, och det betyder nu att jag fram till påsk kommer att vara i skolan fyra dagar i veckan, inte fulla dagar, men ändå. Chocken kom då jag insåg att jag kommer att vara i skolan sju dagar nästa vecka(!). Alltså jag kommer att vara varje dag något i skolan, som mest sju timmar en dag och som minst tre timmar. Puh! En lite värre rivstart på slutspurten än jag först trodde.

EC12 Countdown:  22 dagar, 17 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar