23 mars 2012

You loved me before I knew You

Gårdagen spenderades till största delen åt att skriva på ett grupparbete - det blev nio sidor text i punktform när jag var klar. Och det tog nog musten ur mig idag. På dagen trodde jag att jag skulle få besök av en/två klasskompisar från vår grupp, men det slutade med att nästan hela gruppen var här. 

I övrigt hände det inte så mycket igår. Jag använde faktiskt inte kryckorna en enda gång, men då lämnade jag inte heller lägenheten en enda gång igår. Enda problemet nu med benet är att knä inte är lika spänstigt som förr men det tar sig för varje dag. Men problemet nu är det att när ja går så sväller min fot upp. Tips på orsak? Plus en muskelknut i vaden, men jag vet orsaken till den (överansträngning). 

Idag fredag blir det först en date med Sannah och då ska vi förbereda Life som vi kommer att ha senare, och till sist kör vi iväg till Sion på SFC - sista SFC innan EC12-Closer! Det kommer bli grymt! Hoppas vi ses där!

EC12 Countdown: 13 dagar, 7 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar