1 maj 2012

A day in the sunshine

Första maj. En riktigt bra dag faktiskt. Har träffat massor med folk, varit på stan tillsammans med några hundra andra människor, köpt lakritsremmar, haft studentmössan på huvudet och den blåa halaren har också varit på. En fin dag. 


Fint väder har det också varit och värmen har hittat hit också - nog där solen skiner. Jag har gått runt på stan med finaste Sannah, träffat fina människor och kanske också råkat hitta någon som vill ha denna lägenhet efter oss när vi flyttar ut i höst. 

Ja, ni läste rätt - jag har bestämt mig för att flytta i höst. Vart vet jag ännu inte, men jakten är igång. Har hittat några fina ställen, problemet är att de blir lediga för snabbt. Men jag ska se. Det löser nog sig. Det finns ännu tid. Spännande dag imorgon också: dag ett på nya jobbet. 

Några fler bilder från gårdagens grillfest, "stulade" dem från Ellas blogg, men eftersom jag själv råkade ta bilderna känner jag mig inte fullt så skurk-aktig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar