2 maj 2012

When love take the lead

Första dagen på nytt jobb; helt intressant och ett konstaterande att detta kan bli fem mycket intressanta veckor. Två av barnen är mycket envisa, ifrågasätter det mesta och säger emot - en utmaning som heter duga, men jag tror det blir kul! 

Innan jag åkte på jobb åkte jag en sväng till Sion, var några veckor sedan jag varit där en onsdags-morgon nu. Efter jobbet blev det att åka via en butik och handla lite jordgubbar som ML skulle ha senare samt lite smått till ett knytkalas senare. 

ML's pojkvän fyllde stort idag och då stod det kidnappning och överraskningsfest på schemat. Såg kidnappningen från vårt köksfönster, och fick senare höra att han hamnat att följa ledtrådar genom stan till ett övergivet hus därifrån ML skulle räddas. Efteråt blev det en ny kidnappning som till slut ledde till Sundom där överraskningsfesten tog vid. Agerade senare skjuts åt dem när de skulle in till stan på picnic tillsammans för att också fira deras 9-månaders dag. 

Två fina människor och också ett väldigt fint par!
Jag har haft en fin dag, och de har definitivt haft en fin dag och hoppas du också haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar