30 maj 2012

Enjoying life

Lyckades inte somna natten tills igår, så när klockan närmade sig 11-12 igår kväll så kunde jag inte hålla mig vaken längre och sov sedan som en stock tills 10 före 10 i morse. 

Hade igår en väldigt skön jobb-dag. Hade bara ett barn, så vi bestämde oss för en picknick i parken och i solskenet. Vid 3-tiden somnade barnet på filten vi brett ut och sov tills kl 4 då hon hämtades och jag låg och njöt av det fina vädret och en bok. 


Kvällen avrundades med näst sista föreläsningen och lite film - såg dock inte hela innan jag somnade. Idag när jag senare steg upp vid 10 så möttes jag av tre ganska förvånade ansikten i köket och de undrade vad jag gjorde uppe så tidigt. (Vad då dåliga sömn-vanor?)

Så här långt har det varit en fin dag; jag har fått tillbaka min bil som nu gått igenom besiktningen och är äntligen i skick! Bara att planera in en roadtrip här snart! Sedan har också jag och Jossan fixat vår balkong i sommar-skick. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar