4 maj 2012

Running in the woods

Gårdagen blev relativt bra nog. Barnen på eftis testade mig nog och klagade för minsta lilla de inte fick göra. Som att äta upp någon annans smörgås vid mellanmålet. Sedan när vi gick ut gick vi till skolgården och brevid den finns en skog de brukar leka i.

Inte så smart kom jag på senare när de började leka någon blandning av kurragömma och polis&tjuv. Jag var då polisen. Lycka till att hålla reda på barnen i skogen när de gömmer sig för en och springer undan skrikandes om man kommer för nära. 

På bilden gömmer sig tre barn. Ser ni dem?
Kvällen spenderades med lite städning och sedan i ett garage hos släktingar medan farsan bytte nån krängningshämmare. Fråga inte. Men jag vet att den är otroligt praktisk och viktig om man inte vill flyga upp och ner om man råkar kurva lite för tvärt och lite för fort. 

Idag blir det eftis, sen ti uni på en kurs så jag får studiestöd denna månad och kan betala hyran, sen ännu mer städning. Woho!

1 kommentar: