4 maj 2012

Writing with no limits

En fredag utan kvällsplaner. Eller, nog kvällsplaner, men inga i Sion - något som inte händer så ofta. Istället var det ÅA som gällde idag. Så mycket för sommarlov, men jag måste studera för att få pengar att leva av i sommar. 

Innan det var det jobb på eftis i vanlig ordning. Barnen där kan vara riktigt roliga ibland, och alla har sina egna speciella personligheter och gör gruppen till ganska speciell. På ett bra sätt, ingen vardag på det jobbet inte. 

Har skrivit än mer på min novell, och det tar sig, ser ut att bli i längre laget. Just nu har jag närmare fem handskrivna sidor, men vet inte hur den slutar än. Nog kommer det lite sidor till än. Alla mina noveller är relativt korta, men denna kan ha potential att bli lite längre. Sen när den är klar ska jag ännu översätta den - tror jag. Får se. Blir intressant att se hur den slutar. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar