23 maj 2012

Unexpected turns

- Spotify i mobilen är fantastiskt bra när man spontant åker ut och cyklar i 1,5 timme. 

- Jag åkte i förmiddags till Sion och spenderade två fina timmar där. 

- Jag åkte för att besikta bilen - det slutade med en röd lapp på rutan pga. att bromsröret vänster fram brakade under besiktningen = körförbud. 

- Har haft änglavakt - bromsarna på bilen har kunnat gå sönder när som helst.

- Trotsade läkarens order att inte överanstränga knä genom att ta två cykelturer.

- Har cyklat runt hela brändö och lite till.

- Tidningen LIVET kom idag och fann en artikel och en intervju som jag skrivit.

- Är nervös inför imorgon då jag får "domen" om operation av knä eller inte.

- Favorit-filmen just nu som jag sett minst 5 gånger den senaste veckan:


 - Till sist, lite bilder från gårdagens LIFE:
(Fotografer Elsa S. och Fanny S.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar