21 juni 2012

Furniture problem

Hade inte tänkt säga något ännu på ett bra tag, men kan absolut inte hålla mig - för att det är allt jag tänker på just nu; flytten! Ja, jag har hittat en lägenhet, och inom juli månad kommer jag att flytta. Nog gradvis, men innan skolstarten (grundskolans, inte min) ska jag vara klar och hemmastadd på nya stället. 

Snabbt har jag konstaterat att jag har alldeles för många möbler och för mycket grejjer! Förstår inte hur jag ska få rum med allting! Får väl sälja lite möbler och saker och ge tillbaka det jag lånat under året. Kan inte vänta tills jag får börja inreda nya stället! Någon som vill joina?

I övrigt har jag spenderat dagen dels på balkongen med näsan i en bok och däremellan lite städande, diskande och en massa fjoll där emellan. Sångfågeln och hennes egen "Nicke nyfiken"har också varit extra fjolliga idag med tanke på de många fnitter-attacker man hört genom väggen - de är så söta! Kommer nog att sakna att bo med mina kämppisar och deras andra hälfter. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar